8. des. 2014

Juleputer og sakte fiks :)



Det går litt sånn i slow-mo fart i huldrehjemmet siden jeg er ganske så enarmet for tiden. Jeg klarte den bragden å brekke armen den aller første dagen det var frost her jeg bor, så da må jeg være ganske så forsiktig med å ikke belaste den. Det var et lite og pent brudd, så jeg slapp allerede slyngen etter en uke, men jeg skal være forsiktig. Det tok sin tid å få trekk på alle putene i sofaen, men med tid og tålmodighet gikk det seg til. Alt går på ren og skjær stahet.. 




Nyvaskede gardiner, nyvasket sengeteppe i daybeden og nyvaskede og nystrøkede puter. Nå begynner det så smått å bli jul her, og jeg vasker og rydder meg sakte vei :)




Når man snakker om puter så kommer jeg jo ikke unna alle putene jeg sikler på hos society6. Her er et lite knippe jul- og vinterputer jeg faktisk kun har tittet på, men ikke kjøpt *sukk*. 




Hvordan ligger du an?

God førjul :)

1 kommentar:

Tante Mali sa...

What a very wellcoming room and the pillows are fantastic! One better than the other!!! Great
Have a happy time
Elisabeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...