12. okt. 2014

NIB: En dose farge på soverommet

Før tittet forfatterne gjennom vinduet i salongen, 
nå titter de gjennom nøkkelhullet på soverommet.







 NIB utfordrer, og jeg henger meg på i siste liten da de spør om fargebruk på soverommet. Rommet mitt er lite og trangt, så jeg synes det er veldig så greit med en lys base så det blir et rolig rom. Det er kos å sitte å lese litt på sengekanten med puter og pledd med godt leselys fra vinduet, og her med en kaffekopp og litt frukt til. Blågrønne toner sier jeg mer enn gjerne ja takk til, og har her to gode puter i de fargene som en liten kontrast til alt det andre duse. Litt, men ikke mye, og putene vandrer fra stua til soverommet- etter humør. 

Er du glad i farger på soverommet? 



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...