21. juni 2014

Oh du herlige sommer :)



Dette er den riktige, den kraftige sommer. Den slipper regn når det trengs, 
men den har forkjærlighet for solskinn.




Sommer med loppelykke, blomstrende veranda, og deilige dager med dyra. Se fine kjedet og pleddet! 
De er kjøpt for en slikk og ingenting på Loppa i Holmestrand. Jeg digger gjenbruk :)





Lav sol på høy himmel, og en vakker liljebukett som jeg fikk av to flotte mennesker :)


Måkeunger i bakgården er søtt.. 


 ..men mamabird vokter, så pass deg vel..!


Jeg bader ei, men koser meg.

God sommer til deg, hvorenn i verden du er :)

6 kommentarer:

Mira sa...

Hei,
Herlige bilder, høres ut som du kan kose deg, Holmestrand er kjempekoselig, har hatt ein kort stopp der ein gang, skulle gjerne vert tilbake hatt god tid og bare tusla litt rundt, fotoapperat i handa. kanskje innom Loppa ;-)
Fine funn, likte best teppe eg , tenk hvor mange timers arbeid.
Ha ein fin sommer klem,

Kakle Karlengen sa...

Kos deg med loppene :-) Fine bilder. Synes du er flink :-D

Unknown sa...

Herlig innlegg, flotte bilder. Godt å se dyr og mennesker nyte sommertiden :). Ha en fin helg gode du!

Glede sa...

Hei,
Her var det sommer ;) Så skjønne måse unger, skulle gjerne hatt de i bakgården. Men de skrikende foreldrene er eg glad eg slipper ;) Må si bildet av de sovende hundene dine var så skjønt !! hehe...
Lenge siden me har vert på loppemarked nå, men det er veldig gøy. Fine ting du fant ;)
Ha ei riktig fin ny sommer uke !
Klem

En rosa fugl sa...

Mange fine bilder :) Kos deg :)

Huldra sa...

Takk for mange hyggelige spor :) Jeg har ikke vært på loppemarked, men vi har en herlig bruktbutikk som heter Loppa midt i byen. Farlig å gå inn der, så enn så lenge har jeg vært der kun to ganger.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...