11. apr. 2013

Til menneskets best venn

... som er hunden så klart :)
 
 
 
 
Jeg har stadig lett etter den perfekte selen til min firbente, og jammen meg fant jeg den til slutt.
Selen sitter som støpt, sklir ikke, og har muligeter til røfft og praktisk tilbehør.
Min lille venn fikk sin til jul, og i dag har jeg snust litt mer i nettbutikken jeg kjøpte den fra.
 
 
 
 
Julius K9 IDC - Powersele. Selen som opprinnelig ble laget til politi- og militærtbruk.
 
Selen dras lett over hodet på hunden, smekkes fort på med kun en kraftig spenne, er full av reflekser, og har en ypperlig praktisk mulighet til avtagbare små eller store sidevesker man kan kjøpe som tillegg.
Jeg har jo egentlig Stop Shop, men sniker meg litt unna regelen med litt praktisk shopping til den firbente, og selger kløvet jeg har fra før fordi det er for stort. Så lenge jeg bytter ut og ikke kun shopper inn må det vel være lov? ;)
 
 
 
 
De små veskene kjøpte jeg sammen med selen til jul, og i dag har jeg bestilt de store, et nytt leiebånd, den synlige og robuste ballen med snor, og et sett til med refleks labels med teksten "Bodyguard".
Sist kjøpt jeg "Ball Junkie", for det er han virkelig :)
 
 
 
 
 
En røff frisbee, lekre matskåler, den røffeste hundebamsen i form av en drage og dogtag
med hodeskalle står høyt på ønskelisten. De har så mye kult! :)
 
 
 
 
De har også et godt utvalg i leker hunden må bruke hodet på, og to forskjellige skåler til slukhalser.
 
Hvor? Den danske nettbutikken:
 
 
 
 
(Nope, jeg er fortsatt ikke sponset men deler egne gleder)
 

2 kommentarer:

Mitt hverdagsliv sa...

Så mye fint man kan få til menneskets beste venn!
Ting både til nytte og glede.

Huldra sa...

Man må jo skjemme bort de firbente litt også :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...