29. nov. 2012

Palma julespesial! :)

Forrige torsdag holdt Palma kveldsåpent for å åpne årets julebutikk, 
og sjarmøren og jeg ruslet en tur bort for å få med oss dette.  

Sånt blir det bilderas av, så her kommer Palma julespesial:

Koselig velkomst med Ygg og lyng sin Lodge stol, de stilige furu og bjørkestubbene og en knalltøff utelykt. 
Masse god fingermat servert med med kule detaljer; - som hodeskalle bordkortholdere fra Mateus som kommer til våren.
Se så stilig reinsdyr! Digger Tolix stolen også. Her finnes de i flere farger. 
Et av disse herlige hjertene med reinsdyr lå i goddiebagen. Stilig! Samler du på servicet Mateus,
har du sjansen til å kjøpe lilla deler til halv pris akkurat nå.

Lite visste jeg at jeg tok bilde av min egen premie da jeg knipset en av gitarene til Palmas eget husband.

Vi fikk utdelt lodd da vi kom, og jeg gikk rolig og knipset for meg selv da trekningen foregikk. 
"F30" hørte jeg plutselig, og spratt frem med et; "Det er meg!" og et kjempesmil. 
Jeg har stilltiende ønsket meg et Buddhahode, og nå står et stort et og pryder peishyllen. 
Hurra for vinnerlykke! :) 

Den røffe rustne lykten på hyllen kjøpte jeg for gavekortet jeg fikk av sjarmøren.
Jeg brukte faktisk ikke en krone denne gangen, selv om jeg kunne tenkt meg halve butikken.
Tusen takk for herlig gave og en kjempehyggelig kveld sjarmøren min! :)
  
 Jeg har plukket ut en bolk med bilder som kommer i et eget innlegg som "Palmafavoritter", 
men først må jeg ha en runde nr. 2 med julespesial. Palmas eget innlegg fra dagen ser du her.

Palma har butikker på Skøyen, Sandvika, Tønsberg- og nå også Fagernes.
Gratulerer med nok en flott butikk! :)
Her finner du den nærmest deg. 

(Nei, jeg er fortsatt ikke sponset, men deler av ren glede over en flott butikk. Del to kommer plutselig.)

3 kommentarer:

En rosa fugl sa...

Heldig du var som vant på loddet! Ikke verst med vinnerlykken din! ;)

Hos Jorunn sa...

Her var det mye fint, særlig likte jeg reinsdyrene og gyngehestene og du så heldig du var som vant det flotte Buddhahodet..lekkert var det!! Ha en riktig fin helg, klem fra Jorunn

loftkroken sa...

Hei på deg og god morgen:))
Ja,finn deg ei brukt lysekrone,blir jo så bra :))og billig ikke minst :))
Takk for at du stikker innom meg ♥

Klem og ha en nydelig dag ♥

Bente

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...