15. nov. 2012

Oh du siklande nettverden..!

Man tror man ikke ønsker seg noe..







..men så feil kan man ta.

For to år siden gikk jeg i en butikk og kjøpte det jeg falt for der og da. Jovisst så jeg noe hist og her på nettet som var lekkert og smekkert, men hva skjeer à..? Jeg prøver hardt å bare være meg; 
- Huldra med sin egen cheap chic stil, der gjenbruk og redesign liksom er hovedtemaet. Jeg både må og liker å holde det på et økonomisk rimelig nivå, og jeg forsøker stadig med en ting inn, to ut. Noen måneder er jeg flink. Jeg rydder og gir bort, kaster og selger. Jeg putter en hel masse i en handlekurv på nettet- for så å klikke slett. Cyberlivets vindusshopping funker til tider, og tter andre ganger føler jeg at jeg rett og slett går amokk med shoppingblikket. Blogglivet har ført til at jeg følger mer med på trender, og sånt koster..

Jeg har sluttet å røyke, og har rett og slett bedre økonomi. Det er farlig det.. Belønningen for å ha stumpet røyken kan koste dyrt! -Men.. Når jeg tenker meg om er det mye sunnere å sitte med et nytt, varmt pledd over bena, drikke te av en lekker kopp, sitte tilbakelent mot en myk pute, eller tenne varmende telys i lekre lysholdere. Joda. Det er faktisk ganske så sunt for ei som sitter svært så mye i sofakroken.

Ble denne vindusshoppingen dyr da? Neida.. Det ble kun to av telysholdere med stjerne, juletapen, og en pakke servietter med det sorte treet som datt i kurven. Fullstendig nødvendig nå som det raser mot jul med andre ord. Helt sant.

Til familie og venner:
Her er det faktisk en skikkelig fin ønskelist til jul! :D

Hvor?



Nei jeg er fortsatt ikke sponset av noen som helst, men er glad i å juble over fine funn.

Kvinner meg opp til lotteri snart, så heng med :)

8 kommentarer:

VeroNot sa...

Her var det mye jeg ønsket meg også! Tror jeg bare kopierer listen din...hehe...
Takk for koselig tilbakemelding på bloggen! :-)
Ha en finfin dag! klem

Unknown sa...

God måren te deg og snuppa!!!
Sååååå kjekt å hørra!
Nå blei eg rett og slett varm om hjerta :o) Detta fortjene du verkelig vennen.

Takke for støtten, som alltid.
Du e god du.

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gratulerer med stumping av røyken, DET er godt jobba det! Hurra!!! Utrolig fine ting du har funnet deg her, spesielt den lille pinnsvinnputa da! Nudelig!!! Kjekt å bli inspirert :) Selv kan jeg ikke shoppe på lange tider, student nå vettu ;) Men håper jeg får meg jobb snart så jeg også kan skeie ut litt sånn av og til, hihi! *♥*

Anniken sa...

Jeg sikler såååå på de lysrankene! Har sett på dem før! ER det noe jeg ikke får nok av så er det lysranker i alle former, jeg kjøper mengder av dem, de skaper så fin stemning og kan brukes overalt! Jeg har tre bare på kjøkkenet, noen i stua og en på soverommet, og ellers henger du i alle kriker og kroker :)

ingridsboble sa...

hihi - nå måtte jeg le :)
Og mye fint du hadde funnet frem til ja! Gratulerer med å ha stumpen røyken; det er bra jobba!
Koselig at du ville være med på min give away :)
Ha en flott helg!
Ingrid

Drømmeland sa...

Hei hei, takk for koselig kommentar :O).
Super fin ønskeliste, har planer om å lage en liste selv også ;O).
Og gratulerer med å ha stumpet røyken, kjempe bra jobbet.

Mvh Nina

Prinsesse Vilikke sa...

Her var det mye å like!! Gleder meg til åpning av Showroom!

Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

Klem fra Karen

Meg sa...

Har stumpet røyken jeg også - 20 mnd siden nå :) Jeg har en salig garnfetisj...det er så mye fint! Så hver gang min røykende samboer klager over garnkjøpene mine, så minner jeg ham på at han røyker for en snau hundrings daglig. DET blir mye garn i måneden, det ;) Forøvrig tror jeg at jeg bare stille og rolig kopierer den ønskelista jeg også... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...