21. mai 2014

Heklet hundeseng :)

Dyr er slike behagelige venner - de stiller ingen spørsmål og kritiserer aldri.




Se som hun koser seg, den godeste firbente vennen min :)

Jeg har en superdyktig nabo som lager de lekreste kreasjoner med heklenålen, og denne gangen har hun laget hundeseng til det lille frimerket mitt. Er den ikke vakker? Se den herlige liljen hun har dekorert den med! Den vakreste hundesengen jeg har sett :)
Denne får ligge både i sofaen og i sengen min, og den firbente liker den allerede kjempegodt. 



Den store hunden har nå vært på prøve i sitt (forhåpentligvis) nye hjem i fjorten dager i dag. 
Så rart å ikke ha han her, men jeg vet han er i de beste hender <3 p="">

Ellers? Nei ellers rusler dagene stille og rolig. Jeg har plantet petunia i verandakassene, og en spansk margeritt pryder det ene bordet der ute. Gressløken har fått knopper og er straks i ferd med å blomstre, basilikumen  fra butikken lever fortsatt i beste velgående på kjøkkenbenken, mens tomatplantene og sukkerertene ser litt skrantne ut. Jeg bruker verandaen s godt det lar seg gjøre, og er i ferd med å bli enda bedre kjent med naboene. Verden våkner når solen kommer frem.. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...