21. apr. 2014

Trekning og påskekos :)

Tiden er en stor healer, men en dårlig kosmetolog.




Unnskyld! :o

Trekning på påskeaften du liksom.. Jeg er utilgivelig sen, men håper likevel på tilgivelse. Vinneren av putetrekket avsløres i enden av bildekavalkaden her. Den som blar seg til bunnen får se.. ;)




Hundene og jeg har nemlig hatt noen deilige, avslappende dager hos min (halvt) franske venninne tidlig i påsken. - Dvs. jeg slappet av, og dyra fikk boltre seg i hagen, og litt på tur. Jeg hadde forhåpninger om å få overvært Lardal Hesteforening sin uoffisielle hesteutstilling, men det ville ikke kroppen være med på selv om det ikke var lange biten dit. Neste gang kanskje?







Peiskos, hagekos, lesetid, skravletid.


Er så glad i deg bestisen min! -Selv om du hører for godt, og jeg hører for dårlig ;)



Det fine firbente trekløveret koste seg masse, selv om den lille snuppa mi viste seg å være mer enn litt mammadalt. Dette var den aller første gangen vi har vært på besøk sammen, så jeg håper hun slapper litt bedre av neste gang. 

Så.. 


Trekning! 


Det lå 32 lodd i potten, og jeg tok trekningen via random.org:  



Nr 23 var..



Therese, med bloggen Inspirert! 
Det vil si at putetrekket "Did I bug you?" flytter til en liten familie i en tomannsbolig i Asker. Tror det vil passe fint inn der. Gratulerer så mye til deg, Therese! Håper det er greit jeg lånte headeren din til trekningen :)

Klikk på bildet om du vil inn og besøke den fine bloggen hennes. Siden dette innlegget blir publisert med dårlig samvittighet midt i svarte natten, sier jeg god mandag og 2. påskedag til deg som leser :)

Dette putetrekket ramler snart ned i postkassen til Therese.



Innlegget merkes som REKLAME, siden det er mitt eget produkt som er premien.

2 kommentarer:

merete sa...

Juhuuu! Og gratulerer til Therese med flott putetrekk! Når det gjelder hukommelse er du for lengst tilgitt. Hilsen likesinnet ;-)

En rosa fugl sa...

Glemte helt av din give away. Vært litt fraværende fra blogguniverset i det siste. Derfor måtte jeg bare blogge litt idag.
Du har så fine hunder, får så lyst til å kose med de alle :) Fikk kose med Luna i påska om ikke annet.

Ha ei fin uke :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...