30. okt. 2013

Air Wick Black Edition duftlys lotteri :)

Jeg er en Buzzador, og har vært så heldig å få prøve disse herlige duftlysene. 


REKLAME

Air Wick Black Edition duftlys kommer hittil i to varianter her i landet, og på bildet ser du Eple & kanel til venstre, og Purple Blackberry Fig til høyre. Hvert lys har sin særegne dekor i det sorte glasset. Dette er vokslys som har en spennende regnbueeffekt når det er tent, og med duftende eteriske oljer. Lysene har en brennetid opp til hele 30 timer, og selges i de fleste dagligvarebutikker. 


Det første jeg gjorde da jeg mottok pakken en kjølig høstkveld, var å tenne masse stearinlys inkludert en av duftlysene, og sette meg godt tilrette i sofaen med en stor kopp kakao med krem. Jeg var spent, for noen duftlys kan være litt for intense, og kan over tid bli kvalmende. Gleden var stor over at jeg kunne konstatere at dette var av det behagelige slaget. 


Jeg lurte også på om jeg kom til å synes at fargeeffekten kunne bli litt "Harry", men det var bare behagelig og stemningsfullt. Besøkende jeg har tent lysene for har også vært positive til både fargespillet og duftene, og jeg har sendt avgårde et av lysene i gave til en venninne. Du har også mulighet til å vinne et her, om du følger med videre :)


Det har tidvis vært paddevær denne høsten, og er man hundeeier må man ut i all slags vær. Da har det vært kos å kunne krype ned i sofaen med nevnte lys på bordet, og mang en kopp kakao med krem. Lyset gir både god atmosfære, og demper også lukten av høstvåt hund. Det var en meget god bonus for min del.


Jeg kan varmt anbefale Air Wick Black Edition som gaven til de som "har alt", og også som en hyggelig vert/vertinnegave. Jeg kommer ihvertfall til å kjøpe flere av disse, og deler med glede et av de med en av dere. 

Enkle regler:

1 lodd for en kommentar under her
1 lodd for å dele dette lotteriet på bloggen din, eller via Facebook



Tvi tvi! :)

(NB: Denne konkurransen gjelder kun for deltagere innenfor Norge)

12 kommentarer:

eileeninmd sa...

The candles are pretty! Cute little frog. A nice movie and a cup of hot chocolate sounds like a cozy evening to me. Have a happy day!
BTW, no need to enter me.

Rødhette sa...

Hei! Jeg ble dessverre ikke med i den buzzadorkampanjen, så jeg deltar gjerne her med 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. :)

Mira sa...

Prøver gjerne lykken, med 1 lodd.

Ha ein fin høst! Klem,

Isabelle sa...

Lysene er veldig fine, og har erfart selv at de har en behagelig duft. De gir en deilig atmosfære i stuen.
Kunne godt tenkt meg ett slik lys ;)

Mariann sa...

Stemningsfulle lys, gir meg minner fra barndommen med bestemors juleengel som også skiftet farger :)

Unknown sa...

Hei,så flotte lys jeg vil gjerne være med.
2 lodd på meg.

Så artig at du har brukt gave og ide linken min.

Ha en strålende dag, Maritklem.

Signe Helene sa...

Kunne godt tenkt meg å prøve disse :) Ser fine ut:)
1 lodd.
(signe4@hotmail.com)

Anonym sa...

Kunne tenkt meg et sånt :)

Mvh Unn
frk.johnsen@gmail.com

Camilla sa...

Håper jeg ikke er for sen. Jeg vil gjerne prøve lykken med to lodd. :)

Marit sa...

Hei igjen, det var noe feil med googel adressen min så jeg vil bare legge igjen min blogg adresse.

Marit Helene Gåsland.

Rødhette sa...

Hvem vant?

Katrine Helle sa...

Jeg tar 1 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...