19. juni 2013

Et lite glimt fra det nye huldrelevenet

I naturen ruver fjellene - i hjemmet bagatellene.
Eivind Berggrav
 
 
 Jeg var i våres diffust tilstede grunnet pakking og flytting, men nå begynner det så smått å falle på plass i den nye boligen. Møbler og stæsj har blitt solgt, og noe har blitt byttet ut. Sofaen er sjarmøren sitt, og stuebordet kjøpte jeg brukt for en rimligere penge enn jeg solgte det gamle for.
 
 
 
 Den vakre lille porselensfiguren sjarmerte meg i senk på NMS Gjenbruk (Norsk Misjonsselskap), der jeg også fikk med meg en stor og god trillebag- med tilhørende paraply og bagasjestropp. Nope, jeg klarer ikke fullstendig Stop Shop, men siden jeg har kvittet meg med mye mer enn hva som kommer inn, er jeg storfornøyd. Ikeaskapene er fulle av bøker, og to av dørene har fått praktisk innsynshinder av matpapir. Billig og dekorativt :)
 
 
Blomsten har sjarmøren kjøpt, speilet er hans, og stolen fikk jeg av en hyggelig nabo i det gamle nabolaget. Den skal trekkes om og males etterhvert, men enn så lenge er Majapus glad for å ha en krok med saueskinn og kose i.
 
Det har vært kveldsåpent på Palma i kveld, og sjarmøren måtte ta turen alene da jeg ligger strøken. Heldige han vant en lekker pute, fikk goodiebag med flotte saker, og kjøpte en nydelig turkis ramme til oss, som bidro til en liten fargeklatt i stua. Nuh; Pølser og tvtitting.
 
Fortsatt god onsdagskveld til deg- med et kveldsglimt fra brygga :)
 
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Så koselig dere har fått det! Riktig fine detaljer, og tv-titting og sofakos er aldri feil :), god natt :)!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...