19. sep. 2012

Monster!

Hva er dette for noe?

Katten er nysgjerrig, mens hunden er skeptisk..



Det er jo mat inni der jo!



Å neida Majapus.. Det der er såvisst ikke knask for deg, men en liten gerbil,
- eller ørkenrotte som vi kjenner den best som i norge. 
Ikke mat, men en del av den lille, rare Huldrefamilien.

Jeg kjøpte et billig, gammelt fuglebur på impulsiven i sommer. 
Tanken var en fugl, men i tankeprosessen fikk visst fuglen topped ører og lang hale isteden.

I noen dager har jeg fikset og ordnet hjemmelagde leker, hengekøyer, hus og hengbroer, og i dag skulle gutta boys flytte inn. Joda, planen var to, men da de ble sluppet sammen like før de skulle reise hjem til oss, banket dette lille monsteret broren sin til blods. De hadde sloss om en dame tidligere, og det satt visst fortsatt friskt i minnet. Navnet poppet liksom merksnodig opp av seg selv..

Håper han finner seg tilrette, og at han etterhvert kan få seg en kamerat av sitt eget slag. 
Enn så lenge sitter han fortsatt skrekkslagen der jeg satte han, men jeg håper å se han på full utforskingsrunde i morgen. Nå skal jeg straks kaste ut katten, gå en tur med hunden, 
og lille Monster skal få puste ut i fred alene imens.

Er du glad i dyr? :)

2 kommentarer:

Turid sa...

Hi-hi, så søt lille Monster er :) En real going. Her kommer Maiapus til å tilbringe utallige timer.

Fra huset i svingen sa...

Hehe, herlige bilder ;)
Tusen takk for utrolig fin kommentar ang. headeren min!

Klem Karianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...